Hearthstone sa dočkal oznámenia novej expanzie, preto som sa rozhodol že si zopakujeme históriu a pozrieme sa na to, ako za tých 6 rokov pokročil.
A to tým spôsobom že si ukážeme tie najviac OP karty, ktoré Hearthstone zažil. Vďaka týmto kartám ste mohli otočiť hru kedykoľvek a neviem si ich prestaviť v dnešných balíčkoch.
1. Cult Master 3/4
Cult Master je každému dobre známa karta. Jej efekt je že, za každého zabitého miniona dostanete kartu. Takto si ľahko môžete vyprázdniť board a naplniť ruku. Ešte v dnešnej dobe je to skvela karta v aréne. A teraz si predstavte že mala staty 3/4, kedy ste nevedeli ako sa jej zbaviť.

2. Force of Nature 5 many
Force of Nature je v dnešnej dobe celkom obyčajná karta. No v začiatkoch stála len 5 many a vyvolala 3 treantoch s Charge, ktorých ste potom skombinovali zo Savage Roar a mali ste výhru istú.

3. Twilight Drake za každú kartu 1/1
Síce mal v tej dobe Twilight Drake staty len 1/1 ale za každú kartu, ktorú ste mali na ruke dostal 1/1. Takže za 7 kariet ste mali 8/8 draka na boarde, také klasické kolo 4.

4. Adrenaline Rush Rogue
O Adrenaline Rush veľa z vás pravdepodobne nepočula, pretože karta bola tak silná že ju museli odstrániť. Za 1 many ste si potiahli kartu + combo ďalšia karta. Za 1 many ste si týmto spôsobom zobrali 2 karty. Dosť broken ak si to porovnáte s Arcane Intellect.

5. Blood Imp dával všetkým + 1 health
Blood Imp bol v minulosti neodmysliteľnou súčasťou ZOO balíčkov. Pretože mal staty 1/1 + Stealth a ešte dával všetkým friendly minionom + 1 health. Vtedy boli ZOO baličky neuveriteľne silné.

6. Sylvanas za 5 many
Škoda že takúto skvelú kartu dali do Hall of Fame. V súčasnej dobe stoji 6 many a patrí určite k tým silnejším kartám. No v minulosti bola jej cena len 5 many, preto sa aj objavovala vo väčšine balíkov.

7. Tinkmaster Overspark nebol random
Zabudnutá legendárka Tinkmaster Overspark bola v minulosti veľmi silnou kartou. Vďaka nej ste mohli premeniť vybratého nepriateľského miniona na veveričku alebo dinosaura. Takto ste jednoducho vyčistili silných minionov.

8. Leeroy Jenkins stal 4 many
Predstavte si že v minulosti stal Leeroy Jenkins len 4 many. K tomu si predstavte že ste použili 2-krat Shadowstep a mali ste dokopy 18 damage. K tomu pridajte ešte 2-krat Cold Blood a mohli ste kedykoľvek nečakane zabiť nepriateľa.

9. Undertaker za každý Deathrattle + 1/1
Undertaker prišiel s Curs of Naxxramas a ak ste v prvom kole ako Hunter zahrali Undertakera, tak ste mali neporaziteľný opening. Tomuto openingu sa nedalo konkurovať a váš nepriateľ dal väčšinou concede.

10. Warsong Commander dával ostatným minionom Charge
Na Warsong Commandera si môžete spomenúť ako súčasť Grim Patron balíkov, no vtedy bol už nerfnutý. V prvej fázy hry dával všetkým ostatným minionom Charge. Warriorovi sa tak stačilo dostať na 10 životov, kedy zahral Warsong Commandera, dvoch Molten Giantov a bolo po nepriateľovi.

11. Savagery bolo AOE
Áno Savegery je karta, ktorá v Hearthstone stále existuje. Ale vtedy stala 2 many a dávala damage všetkým nepriateľským minionom. Ešte si k tomu prirátajte že Bite dával vtedajšej dobe 6 attack. Vy ste tak ľahko vyčistili board a zničili nepriateľa.

12. Starving Buzzard 2/2 za 2 many
Starving Buzzard bol prvej hlavným card drawom pre Huntera, kedže stal len 2 many. Vtedy bol Hunter neuveriteľne silný a buď ste hrali Huntera alebo counter na Huntera. Ale aj ako counter na Huntera ste nemali veľké šance vyhrať.

13. Edwin VanCleef mal stealth
Edwin je určite jedna z najlepších Rogue kariet. No v dobe minulej mal staty len 1/1 ale na druhu stranu mal Stealth. Úprimne neviem si predstaviť v 3. kole na boarde 10/10 miniona zo Stealthom

14. Unleash the Hounds, všetkým beastom + 1 attack a charge
Karta Unleash the Hound prešla množstvom zmien než sa dostala do terajšej podoby. Pred všetkými nerfami dávala karta všetkým beastom +1 attack a ešte k tomu Charge. Už len to, že to dá jednému minionovi Charge je silné, nie to ešte všetkým.

15. Pyroblast za 8 many
Pyroblast je skvelá karta na dorazenie nepriateľa. V minulosti bola ešte lepšia kedže stála len 8 many, dokonca aj Mind Control stálo 8 many. A freeze spelly ako Freeze Nova alebo Blizzard boli tiež lacnejšie. Ach tie ceny, v minulosti bolo všetko lacnejšie.

16. Rogue Hero Power + 1 attack zbraniam
Ak ste nemali zbraň, tak ste dostali 1/2 dýky a ak ste mali tak dávala + 1 attack týmto zbraniam. Čo bolo až moc OP a hlavne s kombináciou Assassins Blade.

17. Blade Flurry dávalo damage aj hrdinom
Na toto si určite spomenú veteráni Hearthstonu. Kedy Blade Flurry dávalo damage do všetkých nepriateľských charakterov a ešte k tomu stálo len 2 manny. Toto bol jeden z najväčších AOE čističov u Rogue.

18. Death Wish za každý armor + 1 damage
Toto je ďalšia karta minulosti a som rád že sa do plnej verzie nedostala. Predstavte si, žeby Warrior túto kartu za 2 many použil, keď má 30 armoru. Takto by vás jednou ranou vymazal z hry.

19. Nat Pagle mal 5 healthov
Nielenže mal 5 healthov ale kartu ste dostavali na konci ťahu a nie na začiatku. Takto ste mali šancu že potiahnete kartu predtým než vám ho zabijú. Keď ju Rogue v ťahu 2 vytiahol, tak množstvo protivníkov radšej dalo concede.

20. Illidan Stormrage 7/7 zo šialeným Battlecry
Illidan mal v minulosti staty 7/7 a jeho Battlecry bola, že oba hráči discardli 3 karty a zobrali si 3 nové. To bolo dobré keď váš protivník mal viac kariet a vy ste na ruke žiadnu nemali.

Zhrnutie
Veľa ľudí sa teraz pýta otázku: ako sa dal hrať Hearthstone keď tam boli takéto OP karty. Ale keď je všetko OP, tak vlastne nič nieje OP a na tomto princípe Hearthstone zo začiatku fungoval. Ak viete o nejakých ďalších OP kartách, tak mi ich určite napíšte dole do komentára.
Zanechať odpoveď